در گفت‌وگو با دفاع پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز: پاسدار اسم رمز عاشقی است/ پاسدار هویتش را از مکتب عاشورا می‌گیرد

سردار اسلامی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف همواره پشتیبان ولایت، مردم، کشور، نظام و انقلاب بوده‌اند و نباید فعالیت آن‌ها تنها در ابعاد نظامی، امنیتی و اطلاعاتی که البته برای آرامش و امنیت کشور بسیار مهم و حساس است، خلاصه شود، گفت: پاسدار اسم رمز عاشقی است.
کد خبر: ۶۵۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱ - 13February 2024

 پاسدار اسم رمز عاشقی است سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: پاسدار هویتش را از مکتب عاشورای امام حسین (ع) و مبارزه با ظلم و جور می‌گیرد و از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ پاسداران همواره منشأ خیر و برکت فراوانی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی از دفع فتنه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب تا دفاع جانانه در جنگ تحمیلی همواره پشتیبان کشور و نظام بوده‌اند، تصریح کرد: سخن گفتن از پاسدار بدون ذکر عنوان عاشق معنی ندارد چرا که با هیچ منطقی جز عاشقی و ایمان استوار، یک انسان نمی‌تواند از جان شیرینش در برابر ارزش هایی، چون ولایت‌مداری، حفظ ارزش اسلامی و انقلابی، میهن دوستی و... بگذرد و در برابر تیر و ترکش و گلوله سینه سپر کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی و خدمات رسانی و محرومیت زدایی به مردم در مناطق کم برخوردار نقش برجسته و کم نظیری داشته‌اند، عنوان کرد: هیچ منطقی جز عاشقی تا کمر در گل فرو رفتن یک انسان جهت تخلیه گل و لای ناشی از سیل در خانه یک هموطن را توجیه نمی‌کند و این تنها گوشه‌ای کوچک از فعالیت‌های جهادی پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث و بلایای طبیعی است.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه پاسداران مومن و انقلابی امروز بستر ساز توسعه، پیشرفت و سربلندی کشور شده‌اند، افزود: امروز به برکت حضور جوانان مومن و متخصص کشور از سد بسیاری از فناوری‌های حساس گذشته و ایران اسلامی در مسیر قله‌های عزت و افتخار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دفع فتنه داعش توسط پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دنیا به سپاه پاسداران مدیون است چرا که اگر شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسداران انقلاب اسلامی نبودند عوامل داعش امروز در شهر‌های مختلف دنیا رژه می‌رفتند، اما رسانه‌های بیگانه با تحریف واقعیت، از آگاه شدن مردم دنیا در این زمینه دریغ می‌کنند.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه لباس سبز پاسداری لباس پرچمداری امام حسین (ع) و ولایت مداری است، خاطرنشان کرد: به لباس سبز پاسداری افتخار می‌کنم و اگر صدبار دیگر به دنیا آمدم این لباس پر افتخار را جهت پاسداری از حریم مقدس ولایت، دفاع از کشور، مردم و نظام بر تن می‌کردم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها